כחלק מתהליך הדיגיטציה המתרחש במועצה, אנו שמחים לבשר על הפעלת מנגנון המאפשר קבלת אישורי תושב בקליק לזכאים. מנגנון זה צפוי להחליף בהדרגה את הנוהג הקיים של קבלת אישורי התושב באופן ידני באמצעות הדואר ביישובים.

קישור להוצאת אישורי התושב

קריאת הסבר מפורט על המהלך החדש

תושבים יקרים, מדובר בתהליך חדש עבור כולנו, וייתכנו תקלות בתחילת הדרך.

אנו עומדים לרשותכם במיילים ובטלפונים המחלקתיים, ואף השקנו שירות חדש - מתן שירות באמצעות פגישת ZOOM בתיאום מראש, כדי לתת מענה לכל בעיה שתעלה.

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעים הבאים

מוקד: 1-700-707-103

מייל לפניות אישורי תושב:

קבלת קהל - עמדה 5: kahal5@mta.org.il

קבלת קהל - עמדה 2: kahal2@mta.org.il

לידיעתכם, אישור למקום העבודה יש להגיש עד סוף חודש מרץ של אותה שנה ללא פגיעה בשכרו של העובד.